Toshiba Satellite A200-1K8

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A200-1K8 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

MarkT 16-12-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1K8

Ik heb deze laptop een paar weken terug aangeschaft omdat de oude defect was. Na verschillende modelen en merken te hebben bekeken bij deze toshiba uitgekomen. De reden was dat deze alles aan boort heeft en toch een goede prijs heeft. Ook het geluid is voor een laptop uitstekend.

Windows vista voorgeinstalleerd, was na het uitpakken nog 3 kwartier bezig met na installeeren. Na het eerste programma te hebben geinstalleerd al een blauw scherm. Toen maar besloten Windows XP Pro er op te zetten. Dit was achteraf gezien een makkelijke klus. Op de website van toshiba staan alle drivers voor XP. Deze gedownload en geinstalleerd. Moest nog wel de bios een update geven ivm het stroom besparings programma. Deze werkte nog niet. Maar hierna werkt alles perfect.

Laptop draait zeer snel en stabiel op windows XP pro SP2.

Je moet wel een installatie cd hebben van windows xp sp2 anders kan de HD niet volledig worden benut.

Verder nog geen klachten.

Jam2007 10-12-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1K8

Fraai apparaat met een mooi scherm en een zeer geruisloze werking. Opstarten duurt wel lang, maar dat is een vista-probleem. Verder wel stabiel. Geluid is zeker een pluspunt. WIFI-gebruik en bereik is zeer goed, stabiele verbindingen.

J.de Rijke 15-11-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1K8

Ik heb deze laptop een maand in bezit gehad omdat ik deze voor een leuke prijs kon overnemen.
Helaas was de hardeschijf niet geruisloos en dat vond ik een hele minpunt voor Toshiba. Voor de rest was hij lekker rap mede dankzij de dualcore en 2gb werkgeheugen.

Alleen ook nog jammer dat er Vista opstond want er bleven veel processen meelopen wat ook vrij vervelend was

rvm 21-10-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1K8

Ik ben een zakelijke gebruiker en na mijn Acer T7300 waarvan de geluidskaart vanuit de doos direct al defect was!, kon ik hem binnen de garantie (gelukkig)ruilen. Uiteindelijk gekozen voor deze Toshiba, waarop ik niks kan aanmerken. De werking komt stabiel over, als dat ik met eerdere merken gewend was.
De T7100 -1.86 Ghz. Intel duo processor doet zijn werk behoorlijk snel. Ook vind ik deze Tosiba geruisloos, geen hinderlijke harddisk getik. Geluid is ook een van de beste (voor een laptop). Mijn uiteindelijke keus voor Toshiba is mede tot stand gekomen door de lofende kritieken die over dit merk te horen is. Al met al een geweldige laptop met als grote plus de stabiliteit en de degellijkheid van het geheel. Mijn inziens een absolute aanrader.

rvm.